Ännu en helg;

Helgerna är helt klart värst. Men nu ska jag sluta beklaga mig och berätta om vad jag gjort de senaste dagarna.

I torsdags var ju christina & kristina här och skulle rida. christina har aldrig ridit innan, och var dessutom livrädd för hästar. Fram till nu, då söta qlementine botade henne. :D och kristina som red på zenitha, hade ridit förut, så hon skulle testa att galoppera och då stack zenitha med henne, men hon fixade det ändå. :P
här är då ryttarna och hästarna. ;D





Senare på kvällen åkte jag, kristina, olga och tiffany med hem till christina & nora på älgön och sov där.
Vi såg på en prinsessas dagbok, som är väldigt bra! :) Jag lånade med mig tvåan hem, som jag ska se på nån kväll. jag fick även låna one three hill, hela första säsongen av kristina. Då blev jag glad! :D

Tack för att ni två finns. Ni är bäst! <3

/ Emelie


Kommentarer
Postat av: Christina :)

bra att vi kanske kan få dig på lite bättre humör ;)

aww du e la för gullig :)<3

2008-11-01 @ 20:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0