Äntligen fredag;

Detta med blogg är bara min grej ibland har jag märkt. Nu det senaste har det inte varit min grej, men tänkte att ikväll kan det få vara det en stund, när jag skrivet det här inlägget.

Mitt liv har varit kaos det senaste, den ena tråkiga grejen efter den andra, orkar inte nämna allt här..

Kom i allafall just in och har varit ute och gått med Tiffany, och Amanda red med på Qlementine. Det snöade. :D Och det gjorde det igår med, men det snöar för lite så det lägger sig aldrig! :( Men det kommer väl. Tänk om jag vaknar imorgon så är det fullt med snö ute, då blir jag & tiffany glada! Det är inte långt kvar till julafton nu, och jag längtar. Maria frågade mig om jag ville gå på jul på Liseberg ikväll, men icke. Det är för tidigt för mig, jag måste ha den rätta stämningen och den kommer inte förrän 1 december. :P

Idag var sista dagen på praktiken också förresten, men jag kommer snart tillbaka dit igen då jag har fått extrajobb där. :) 
    Ikväll blir det bara att sitta hemma och kolla på one tree hill. Orkar ingenting annat med tanke på att jag gått upp runt klockan 5 nästan varje dag denna veckan.
    Christoffer ska lana i Kärna idag, så blir han för trött så sa han att han skulle komma och sova hos mig, så det hoppas jag att han gör. Men nu ska jag äta god mat och godis och se på mitt älskade one tree hill.

/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0