Fredag;

Jag funderar seriöst på att lägga ner det här med blogg..

Sitter här hemma och försöker skriva min praktikrapport, men det är helt tomt i min hjärna. Så det blir att jag sitter och lyssnar på musik och sjunger till istället. Bara deppiga låtar, vilket passar min sinnesstämning just nu. Det blev ingen skola idag, orkade inte och var ledsen, så jag fick vara hemma.
Nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv, men är det inte det blogg är till för? Att skriva av sig.
   I allafall denna hösten har varit fruktansvärd! Vinter med snö och kyla lagom till jul och nyår tack, sen får gärna sommaren komma! Åh saknar att ha mina sommarkläder på mig, nån som vill bjuda mig på en resa utomlands kanske? Då kanske jag kan bli glad och må bra igen! Fast det kommer jag göra, tids nog, det vet jag! Men just nu känns det ganska avlägset. 

Men nu får jag nog ta och försöka skriva lite till på min praktikrapport. Och fortsätta vänta på posten, one tree hill säsong 3 och 4 har kristina skickat ner, så ni förstår nog hur jag ska tillbringa min fredag kväll. :D

/Emelie

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; Kul att kunna kika in tillbaka! =)

2008-12-09 @ 15:40:26
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; Klart det är mysigt med en liten! Men det är mycket jobbigt också, speciellt när han skriker och inte vill bli tyst... då könner man sig värdelös som mammma... men han är ju inte så gammal än. Mestadels är han snäll men dom senaste dagarna har varit kinkiga, då blir man mest trött och ledsen =/

2008-12-19 @ 12:50:07
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0