Måndag;

Rubriker är då inte lätt att komma på har jag märkt. Nu sitter jag i soffan med Vera och Tiffany och kollar på Lady & Lufsen, Ludde på äventyr.

I lördags skulle vi ha hittat på nånting, jag, maria och marie. Men ingen visste nånting, så då tänkte jag att jag skulle gå på bio. Men marie blev sjuk och maria hade varit på bio på dagen med sina föräldrar. Så det blev istället att jag kollade på one tree hill hela kvällen, så nu är jag fast i den serien. Inte lika bra som oc, men näst intill. Så snart är jag klar med säsong 1, så kristina ska skicka ner tvåan nu snart. :D Och det bästa är att det finns sammanlagt 5 säsonger och kristina har alla fem snart, så kan låna alla av henne. :D

Igår var jag och mamma ute och red på förmiddagen och Tiffany sprang bredvid, det var mysigt. :) På eftermiddagen sedan skulle jag & mamma ha tränat, men mamma fick åka själv för jag mådde inte så bra! :( Men vi ska träna ikväll istället. På kvällen sen kom Vera hem till mig, och sov över. :)

Idag vaknade vi som vanligt tidigt, då gick vi upp och kollade på lotta och djungelboken, men jag somnade. :P Vera och Tiffany väckte mig, så gick vi ut på promenad i skogen, och dödade drakar. ;D Vi ska snart ut och rida nu, och sedan ikväll blir det träning på friskis med mamma. :) Och sen blir det one tree hill hela kvällen, är ledig imon med eftersom jag inte börjar min praktik på blå stjärna förrän på onsdag. :D

/ Emelie



Kommentarer
Postat av: Maja

Rubriker är för svårt att komma på...

Körde ett tag med låttitlar, men gav upp även det.

Hälsa dem små :D

2008-11-03 @ 17:50:45
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0