Måndag;

Ena stunden tycker jag det här med blogg är kul. Jag tänker att nu ska jag skriva av mig, men så sätter jag mig här och så har jag ingen aning om vad jag ska skriva. Det är därför jag skriver så sällan. Just nu tycker jag i allafall att det är kul och blogga igen, dels för att maja har gjort en design till min blogg som kommer att dyka upp här så fort jag vet hur man gör ;D och dels för att jag nu vet lite grann vad jag ska skriva.
Jag sitter här nu och har just kommit hem från blå stjärnan. Fick för övrigt veta att jag förmodligen får extrajobb där på helger och kvällar framöver. JIPPI, pengar. :D

Ni kanske vill veta vad jag har gjort dom senaste dagarna? Förmodlingen inte, men jag berättar ändå för jag har ingenting annat att skriva!
I fredags var jag bara hemma, moster Annlo och hennes kille kom hit. Vi åt tacos och spelade poker, trevligt.
I lördags köpte jag fars dags present till pappa tillsammans med mamma och amanda. Mamma fick betala. ;) Vi köpte en armbandsklocka. Sedan på kvällen var jag med maria. Vi åkte på fest tillsammans med Jonna och Wessel och några fler. Men festen var skittråkig, tråkiga och töntiga människor, tyckte jag i allafall. Maria tyckte inte det, så jag förstörde hennes kväll, men hon vet ju varför jag inte direkt är på topp just nu. Hon sov i allafall över hos mig sedan, och det var ju mysigt. :)
Sen var det söndag, och fars dag. Dagen tillbringades först hos morfar med familjen, moster hanna, vera, morbror magnus och hans tjej. Vi åt middag och så. Sedan åkte jag och mina två systrar till pappa och firade honom med tårta och sånt.

Ja, det var mina senaste dagar det! Nu ska jag sätta mig och kolla på one tree hill, fick säsong två på posten av kristina i torsdags. Då blev jag en lycklig människa för en stund. Det fungerar som en verklighetsflykt för mig just nu!

Tiffany är det bästa jag har just nu, all kärlek till henne.

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Maja

Sa ju att det var bra, för framtida jobb :D

Det ska fixa sej, ska bara byta ut bilderna du ville :D

2008-11-10 @ 20:48:40
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: wessel

höhö jag hade kul ^^ när stack ni igentligen :S

2008-11-10 @ 21:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0