Tisdag den 11/11 valde du att lämna oss;

Det finns inga ord! Jag kan inte förstå det, kommer jag någonsin att göra det? Du som alltid var så glad. Jag har aldrig träffat en mer öppen och givmild människa än dig. Du gav verkligen alla en chans, du dömde aldrig och det beundrar jag dig för. Du om någon förtjänade verkligen inte det här!!

 

Du ska veta att jag ska ta hand om Elina, jag kommer aldrig att lämna henne. Vi kommer alltid att hålla kontakten. Hon är i trygga händer hos Larsa och alla andra runt omkring henne. Vi ska även ta hand om Larsa. Du kan känna dig trygg där du nu är.

 

Jag hoppas du mår bra nu och att du inte har ont. Du får titta ner på oss här på jorden och ge oss tecken som visar att du faktiskt ser oss, för det vet jag att du gör. Nu kan du göra mormor och din mormor sällskap där uppe. Hälsa mormor från mig.

 

Jag är faktiskt glad nu att vi inte träffades i slutet. Jag var besviken och ledsen först, men du försökte förklara för mig, men jag förstog inte riktigt då. Men nu förstår jag. Nu har jag enbart minnen från dig när du är glad och frisk och sådär genomsnäll som du alltid var.


Jag kommer att sakna dig nåt så kopiöst mycket Nettan, men vi ses igen på andra sidan, ta hand om dig så länge. <3


Kommentarer
Postat av: ellinor

:( <3

2008-11-12 @ 12:44:25
URL: http://annalinneaellinor.blogg.se/
Postat av: Maja

:'(

2008-11-12 @ 15:51:37
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: Maja

kom tillbaka till bloggen?

2008-11-17 @ 20:31:34
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0