Torsdag;

Usch, det här med blogg är ju svårt. Jag vet aldrig vad jag ska skriva..

Igår var i allafall första dagen på praktiken, nämligen på blå stjärnan. Ska vara där i 3 veckor framåt. Det var väldigt intressant och lärorikt. Vilken tur jag & tiffany har haft tänker jag varje gång jag ser dem sjuka vovvarna. Hon är frisk min lilla flicka, peppar, peppar!
Jobbade mellan 12 - 21 igår, vilket gjorde att jag missade bonde söker fru. :| Men det går i repris på söndag som tur är! :D

Nu sitter jag här hemma, jobbar 12 - 21 idag med, så kommer hem runt 22 ikväll, och då blir det att gå och lägga sig med en gång, då jag går 8 - 17 nästa dag. Så det blir kämpigt att gå upp klockan 6.00 då kan jag lova, men då är det i allafall fredag! Vad som händer då vet jag inte än, har pratat med lelle och jonna, så får vi se om dom vet nånting man kan hitta på. Annars får jag hoppas att one tree hill tvåan har kommit med posten, så då kan jag sitta och kolla på det hela helgen, inte helt fel! men men, nu ska jag fixa i ordning mig det sista innan bussen går.

Nu har jag insett, det är inte bara någon jag saknar, det är dig jag saknar! <3

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Hanna

vem är det du saknar?

när jag sa till vera tt vi skulle till morfar på söndag så påpekade hon att hon skulle till dig också....för att det var söndag. hon har ju varit där de två senaste gångerna.

Kram

2008-11-07 @ 13:17:15
Postat av: Maja

Men du är duktig :D

2008-11-07 @ 17:09:15
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: ellinor

är det chrille du saknar?

2008-11-08 @ 12:56:18
URL: http://annalinneaellinor.blogg.se/
Postat av: Maja

vad skulle du välja, att vara en groda eller padda? :D

2008-11-08 @ 20:42:15
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0