Ännu en dag passerad;

Allt skulle vara tusen gånger lättare om jag bara kunde få reda på vad jag vill. Det är ju bara jag som vet det, men jag vet inte hur jag får reda på det. Jag frågar mig själv, men jag har inget svar! :/ När har jag det?

Igår var jag och tränade med annie igen. Att träna känns underbart just nu, det får en att känna sig duktig och jag kan tänka på annat.

Idag åkte jag in till kungälv och fikade med maria, sedan åkte vi och tränade på friskis och svettis. Mysigt! :)
   Nu sitter jag här och väntar på att bonde söker fru ska börja.

Imon ska jag träffa mina favoritchristinor/kristinor. :D

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Maja

Fin blogg du har

Tittar oxå på bode söker fru :D

2008-10-30 @ 10:52:52
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: Mangan

Hmmm, pröva uteslutningsmetoden.

Vad vill du inte? Med lite tur så finns det inte så många val kvar när du är klar med det.

2008-11-01 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0