Fredag;

Äntligen fredag! :) Fast just nu är inte skolan så jobbig, veckorna går i rasande tempo, och jag är inte alls skoltrött nu vilket är väldigt skönt. :) Allt går liksom så mycket enklare då. Efter skolan gick jag en promenad med Tiffany & Gimli i skogen i det fina höstvädret. Försökte ta några fina höstbilder på Tiffany, men det gick inge vidare då Tiffany är för snabb och kameran är för långsam. Men jag ska nog gå ut nu snart igen och försöka få en bra bild. :) Ikväll blir det först mys med god mat och idol med mamma, och senare ikväll åker jag och Tiffany till Christoffer, där vi ska se på film och ha en allmänt mysig fredag. :)

Kommentarer
Postat av: ellinor

tillagt i carebox ;)

2008-10-17 @ 18:59:33
URL: http://annalinneaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0