Helgen;

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev. Det beror på att jag inte har mått så bra de senaste dagarna..
Tänk om man kunde stänga av hjärnan och leva i en bubbla utan att kunna tänka. Att tänka gör mig galen just nu!


Igår åkte jag och mamma till blå stjärnan som hade öppet hus. Jag ska nämligen praktisera där i tre veckor nu direkt efter höstlovet. Vi gick rundvandring runt hela kliniken och fick veta vad dom gjorde på de olika avdelningar, det var mycket lärorikt och intressant. :)
Senare på kvällen gick jag, mamma och amanda på bio och såg high school musical 3. Den var sämre än ettan och tvåan.


Idag vaknade jag och tiffany vid åtta, rätt tid, men nio gårdagens tid. Då gick vi ner, och så såg jag vädret och tänkte ännu en hemskt tråkig söndag med dåligt väder, fyfan! Och som ni ser på filmen nedan, så hade jag, amanda och tiffany inte gör roligt. (;
Men sen kom vi på att vi skulle rida en långritt idag på pållarna. Så sagt och gjort, så red jag-zenitha, amanda-qlementine och mamma-tiffany gick och vi var ute i två timmar i regn. :P men mysigt var det. Fast att jag fick en stor gren rätt in i låret, och den rev upp hela mitt lår, slet bort kött eller skinn kanske de heter? Så det ser inte så fräscht ut nu om man säger så. Och så ska jag o mamma in och träna på friskis och svettis snart, men bara att bita ihop. :P


Ikväll kommer favoritkusinvera hit med sin mamma. Så ska vi äta gott och så, sen stannar vera kvar och sover över hos mig. :)


/Emelie


Kommentarer
Postat av: Mangan

Hej hopp och välkommen ut i bloggosfären.

En kul grej att lägga ut på bloggen är en C box så kan folk läsa och skriva kommentarer mer öppet.



Hoppas du får mycket glädje av din blogg

2008-10-28 @ 09:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0