Måndag;

Idag gick vi upp tidigt eftersom lilla vera sov över. Vi gick ut till hästarna och så red vera en sväng.
Sedan gick vi in och bakade en kladdkaka. :P

Efter ett tag kom elina, min typ kusin. Vi är släkt, men inte kusiner men vi säger att vi är det ändå. Så vi red ut en sväng till med pållarna. Och söta lilla vera somnar på zenitha. Hon tyckte nog det var ett behagligt gung att sitta där. :P
Efter ridturen gick vi in, och elina färgade mitt hår svart. :)

Senare på kvällen när elina och vera åkt hem, åkte jag och annie till friskis och svettis och körde ett spinningpass. Jag trodde jag skulle dö flera gånger, men det kändes skönt sen efteråt. :P
Efter spinningen gjorde jag blonda slingor amandas hår. (:

Det var min intressanta dag det! ;)




Elina-Qlementine & Amanda,Vera-Zenitha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0