Torsdag;

Att livet kan vara så grymt orättvist och orätt! Varför kan man inte efter alla dessa år hitta ett botemedel mot cancer? Nya mobiler, datorer, tv apparater och massa andra finesser uppdateras så gott som varje dag nästan! Men ett läkemedel mot cancer det finns inte. Och vi människor som ska vara så smarta, men vi är inte smarta, inte alls. Vi är dummare än dummast!

Dagen startade med att klockan ringde klockan 06:00, vilket jag då trodde var ett skämt. Det kändes som om att jag gick upp mitt i natten och jag var sååå trött. Men upp kom jag i allafall och åkte iväg till skolan. Torsdagar är dom tråkigaste dagarna, men jag överlevde idag med. ;) 
   Efter skolan åkte jag till kungälv och köpte present till  Christoffer som fyller år på måndag, Jonna sällskapade med mig en stund i affärerna. :) Sedan gick Jonna hem och jag åkte till ytterby och hälsade på min morbror en stund medan jag väntade på att christoffer skulle sluta jobba så jag kunde komma in i hans lägenhet. Och nu sitter jag här vid hans dator medan han är och tränar. Så nu ska jag kolla på andra avenyn, medan jag väntar på att han ska sluta träna, då ska vi hyra film och mysa. :)

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0