Mitt första blogginlägg;


Ja, då har även jag skaffat mig en blogg då. Jag som hade bestämt mig för att inte följa trenden den här gången! Men nu sitter jag här ändå och skriver mitt första blogginlägg som jag inte riktigt vet vad det ska handla om..

Jag kanske kan berätta lite om mig själv då..? Jo, jag är 17 år, blir 18 i maj. Jag har en underbar vovve, Tiffany, som jag går i skolan tillsammans med. Vi eller jag är det väl som går ett hundprogram på porthälla gymnasium i Partille. Men Tiffany följer med mig till skolan varje måndag där vi tränar och umgås med våra klasskamrater som består av både människor och hundar. :)
Förutom skolan, som förstås tar upp den mesta tiden, så ägnar jag även en del tid åt min kära pojkvän Christoffer som är 19 år. Vi har varit tillsammans i snart två och ett halvt år nu. :)

Det får räcka för idag, så får jag väl se om det är nån som kommer att läsa allt jag skriver sen. (;

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0